Salgs- og leveringsbetingelser
Nedenstående er Herôme´s leveringsbetingelser.

Bestilling og levering:
Ved bestilling på denne shop forsøges det bestilte leveret indenfor 3 dage. Skulle Herôme mod forventning have udsolgt af én eller flere varer vil afsendelse først ske når hele ordren kan leveres.
Ordren bliver sendt med Track & Trace.

Har modtager ikke afhentet bestilte forsendelse indenfor PostDanmarks adviseringsperiode, fremsendes ordre igen på modtagers regning.

Betaling:


Der kan på denne shop betales med danske og internationale kreditkort såsom Dankort, Visa, Mastercard og Eurocard.

Porto og ekspedition:
Alle ordre bliver tillagt kr. 49,- porto / track & trace

Reklamation og returnering af varer:
Såfremt der måtte være fejl på de leverede produkter skal der forinden 14 dage reklameres på ackro@ackro.dk indeholdende den pågældende ordres fakturanummer. Defekte varer vil altid forsøges ombyttet med nye varer med mindre du ønsker at annullere handlen. Fortrydelseskøb kan kun returneres i original uåbnet emballage inden 14 dage for egen regning. Husk at oplyse kontonummer, registreringsnummer og transaktionsnummer (oplyst i ordrebekræftelsen), hvorefter beløbet vil blive overført til den ønskede konto. Hvis leveringen ikke er modtages bør der tages kontakt til vores kundeservice på Tlf. 44 611717 eller på akcro@akcro.dk

Al reklamation skal ske til:

Herôme ApS
Farverland 6
2600 Glostrup


Sikkerhed på shoppen:
Sikkerheden ved køb på dette site er opbygget iht. PBS's krav, som betyder at de sider hvor kortoplysningerne skal oplyses, er krypteret.

Herôme´s betalingsmodul gemmer ikke kortdata hvilket betyder, at man skal indtaste kortnummer og udløbsdato hver gang man køber på shoppen. Dette er med til at give den størst mulige sikkerhed imod misbrug.